Gyvename globalizacijos laikais, kai galime keliauti beveik į visas pasaulio šalis, dirbti tarptautinėse kompanijose ir mėgauti produktais, pagamintais už tūkstančių kilometrų. Esame pripratę mėgautis patinkančiais mums dalykais ir ieškome būdų kaip įsigyti mėgstamų prekinių ženklų gaminius kuo pigiau. Apsipirkimas tarptautiniuose arba užsienietiškose el. parduotuvėse jau seniai nieko nestebina ir nebaugina. Žmonės taip pat lengvai įsigyja daiktus iš Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Kinijos ar net Jungtinių Amerikos Valstijų, kaip ir bet kurioje Lietuvos parduotuvėje. Tuo tarpu prekybininkai ieško įvairių būdų, kaip suteikti užsienio pirkėjams galimybę įsigyti jų siūlomą produkciją.
Pastaruoju laiku tai tampa vis lengviau įgyvendinama, kai tokie pasauliniai gigantai kaip Ebay ar Amazon suteikia galimybę viso pasaulio gamintojams tiesiogiai prekiauti savo produkcija jų platformose. Žinoma tokia e-prekyba suteikia ne tik naujas galimybes, bet ir tampa iššūkiu pardavėjams, nes tenka pasirūpinti daugybe naujų dalykų, nuo prekių paruošimo iki pristatymo pirkėjams visame pasaulyje tiesiogiai. Žinoma tai gali sukelti ir šiokių tokių sunkumų, nes tenka bendradarbiauti su įvairiomis pasaulinėmis logistikos kompanijomis bei naudotis jų paslaugomis, siekiant, kad klientai gautų įsigytas prekes per numatytą laiką. Neretai tenka informuoti užsakovus apie prekių buvimo vietą ir numatomą pristatymo laiką. O kai siuntų kiekis yra nemažas, viską susekti nebūna lengva. Tokiose situacijose gali padėti tarpininkai, kurie padeda apjungti skirtingus vežėjus į vieną sistemą ir tokiu būdu kontroliuoti užsakymus ir pristatymus. Čia taip pat veikia ir tarptautinių siuntų paieška, leidžianti iš vienos vietos stebėti siuntas ir informuoti užsakovus apie jų buvimo vietą. Tai labai palengvina darbus ir leidžia sutelkti daugiau dėmesio į kitus procesus, tokius kaip naujų produktų pasiūla ir marketingas.