Kodėl Jūsų elektrinė parduotuvė nėra patraukli naršytojams?
Visi, kurie turi internetines prekybos vietas, puikiai žino, kad reikia įdėti daug laiko, kol galiausiai jos įsivažiuoja. Geros kokybės reklamos – pirmas žingsnis, tačiau greta jų taip pat reikia kuo daugiau dėmesio skirti atmetimo rodikliui, kuris gali padėti paprasčiau įvertinti – kodėl jūsų prekybos vieta naršytojams neatrodo patraukli.
Bounce rate arba kitaip atmetimo rodiklis – skaičius, tačiau jį detaliau išanalizavus galima geriau suprasti galimų naršytojų poveikį ir lūkesčius, taisyti juos ir siekia daugiausiai.
Atmetimo rodiklio skaičiavimas
Yra daug įvairiausių strategijų, kurios gali padėti įvertinti bounce rate, tačiau vertėtų remtis ne jomis, tačiau programomis, kurios labai tiksliai parodo – koks yra atmetimo rodiklis Jūsų atveju. Kuo tikslesni skaičiai yra žinomi – ...