Sekmadienis, 28 balandžio

Kodėl Jūsų elektrinė parduotuvė nėra patraukli naršytojams?

Visi, kurie turi internetines prekybos vietas, puikiai žino, kad reikia įdėti daug laiko, kol galiausiai jos įsivažiuoja. Geros kokybės reklamos – pirmas žingsnis, tačiau greta jų taip pat reikia kuo daugiau dėmesio skirti atmetimo rodikliui, kuris gali padėti paprasčiau įvertinti – kodėl jūsų prekybos vieta naršytojams neatrodo patraukli.

Bounce rate arba kitaip atmetimo rodiklis – skaičius, tačiau jį detaliau išanalizavus galima geriau suprasti galimų naršytojų poveikį ir lūkesčius, taisyti juos ir siekia daugiausiai.

Atmetimo rodiklio skaičiavimas

Yra daug įvairiausių strategijų, kurios gali padėti įvertinti bounce rate, tačiau vertėtų remtis ne jomis, tačiau programomis, kurios labai tiksliai parodo – koks yra atmetimo rodiklis Jūsų atveju. Kuo tikslesni skaičiai yra žinomi – tuo galima paprasčiau įvertinti ir kaip pasiekti geresnius skaičius.

Žinoma, kad tai pavyktų padaryti – reikia puikiai suprasti savo klientus, reikia žinoti, kokia yra Jūsų reklamos strategija, kas yra Jūsų klientai ir tuo pačiu kaip reikia dirbti, kokius įrankius įtraukti, kad naršytojų įsitraukimas būtų kur kas didesnis.

Patrauklaus internetinio puslapio kūrimas

Daugelis galvoja, kad tik reklama gali padėti pasiekti daugiau. Dalinai tai yra tiesa, tačiau greta reklamos reikia nepamiršti, kad vieni internetiniai puslapiai yra kur kas palankiau vertinami žmonių nei kiti. Dėl to reikia žiūrėti – koks yra Jūsų internetinis puslapius.

Jis turi būti patrauklus vizualiai, žinoma, jis turi būti tvarkingas, jame turi būti skoningai pateikti raginimui veikti, kurie padės Jums pasiekti ir didesnį organinį srautą.

Įrankiai, kurie visada pagelbės

Yra daug skirtingų įrankių, kurie turėtų apdėti Jūsų puslapiui būti kur kas labiau matomu. Dėl jų geriausia yra tartis su specialistais, kurie išties pagalbos ranką, padės suprasti esminius rodiklius, galiausiai, kurie užtikrins, kad Jūsų puslapis bus patrauklus.

Siekti daugiau visada yra geras kelias. Žinoma, kad pasiekti geresnių rezultatų su patyrusią komanda, kuria puikiai išmano visas marketingo strategijas, niuansus, yra kur kas paprasčiau. Dėl to geriausia pačiam verslininkui negaišti laiko, tačiau samdyti savo sferos specialistus, kurie pasirūpins efektyvia reklama. Daugiau informacijos https://www.fad.lt/blog/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *