Sekmadienis, 21 balandžio

Žyma: rinkodara

Kodėl Jūsų elektrinė parduotuvė nėra patraukli naršytojams?
Technologijos, Verslas

Kodėl Jūsų elektrinė parduotuvė nėra patraukli naršytojams?

Visi, kurie turi internetines prekybos vietas, puikiai žino, kad reikia įdėti daug laiko, kol galiausiai jos įsivažiuoja. Geros kokybės reklamos – pirmas žingsnis, tačiau greta jų taip pat reikia kuo daugiau dėmesio skirti atmetimo rodikliui, kuris gali padėti paprasčiau įvertinti – kodėl jūsų prekybos vieta naršytojams neatrodo patraukli. Bounce rate arba kitaip atmetimo rodiklis – skaičius, tačiau jį detaliau išanalizavus galima geriau suprasti galimų naršytojų poveikį ir lūkesčius, taisyti juos ir siekia daugiausiai. Atmetimo rodiklio skaičiavimas Yra daug įvairiausių strategijų, kurios gali padėti įvertinti bounce rate, tačiau vertėtų remtis ne jomis, tačiau programomis, kurios labai tiksliai parodo – koks yra atmetimo rodiklis Jūsų atveju. Kuo tikslesni skaičiai yra žino...
Google reklama: veikimo principai
Technologijos, Verslas

Google reklama: veikimo principai

Google reklama yra turbūt vienas plačiausiai paplitusių reklamos būdų. Ji nėra sudėtinga, nėra labai brangi, tačiau be galo efektyvi, jei nustatymai yra parinkti teisingai. Kaip ji veikia? Yra du skirtingi Google reklamos būdai: vaizdinė arba paieškos. Kai žmogus Google naršyklėje ieško sau reikiamų prekių ar paslaugų, viršuje dažniausiai yra rodoma Google reklama, kuri atitinka paieškos raktažodžius. Ji naudinga tuo, jog jūsų tinklapis atsiranda pačiame paieškos viršuje ir yra lengviau pasiekiama potencialiems klientams. Vaizdinė Google reklama gali būti sudaroma automatiškai pasirenkant paveikslėlius ir tekstą arba įkeliant savo kurtus banerius. Jie yra rodomi įvairiose kitose svetainėse. Tokia Google reklama taip pat tiesiogiai veda į jūsų norimą tinklapį.  Google rekla...