Google reklama yra turbūt vienas plačiausiai paplitusių reklamos būdų. Ji nėra sudėtinga, nėra labai brangi, tačiau be galo efektyvi, jei nustatymai yra parinkti teisingai. Kaip ji veikia? Yra du skirtingi Google reklamos būdai: vaizdinė arba paieškos. Kai žmogus Google naršyklėje ieško sau reikiamų prekių ar paslaugų, viršuje dažniausiai yra rodoma Google reklama, kuri atitinka paieškos raktažodžius. Ji naudinga tuo, jog jūsų tinklapis atsiranda pačiame paieškos viršuje ir yra lengviau pasiekiama potencialiems klientams. Vaizdinė Google reklama gali būti sudaroma automatiškai pasirenkant paveikslėlius ir tekstą arba įkeliant savo kurtus banerius. Jie yra rodomi įvairiose kitose svetainėse. Tokia Google reklama taip pat tiesiogiai veda į jūsų norimą tinklapį.
Google reklama: nauda verslui
Google reklama yra vienas greičiausių ir efektyviausių būdų pasiekti savo klientą, nes Google naršyklė yra plačiai paplitusi įvairių paslaugų ir prekių ieškojime. Dažnai naršytojai net nesivargina pažvelgti į tolimesnius puslapius, todėl buvimas aukštoje pozicijoje labiau garantuoja srautą į svetainę ir matomumą. Google reklama padėti gali tiek naujam, tiek jau ne pirmus metus vykdančiam veiklą verslui. Ji taip pat nėra brangi – mokama yra tik už paspaudimus ant svetainės. Todėl į ją investuoti daug nereikia. Jeigu Google reklama jums yra lyg didelis labirintas – kreipkitės į reklamos specialistus. Jie ne tik kad padės pritraukti daugiau klientų, bet ir pasiūlys įvairesnių reklamos sprendimų.
Google reklamos raktažodžiai
Google reklamos viena iš pagrindinių veikimo detalių yra raktažodžiai. Jų dėka Google reklama pasiekia potencialų klientą, kuris domisi tokia paslauga ar preke. Kaip žinoti kokius raktažodžius Google reklamai parinkti? Svarbiausią, kad jie atspindėtų jūsų verslą, neklaidintų naršytojų, būtų aiškūs ir trumpi. Jeigu norite pasitikrinti, ar jūsų raktažodžiai yra paklausūs, galite naudotis Google reklamos platformoje esančioje raktažodžių paieškoje. Ten matysite statistinius duomenis, kiek dažnai toks raktažodis buvo ieškomas. Tiksliniai raktažodžiai labai padeda Google reklamos sklaidai, todėl juos reikia rinkti apdairiai. Taip pat galima pridėti ir neigiamus raktažodžius. Jie padeda jūsų Google reklamą rodyti tik tai auditorijai, kurią ji domina.