Pirmadienis, 21 rugsėjo

Logotipų kūrimas – nuo ko pradėti?

logotipo kūrimas

Naujas verslas reiškia naują pradžią, kuri ir jaudina, ir suteikia nemažą atsakomybę ant jūsų pečių. Turite galvoti ne tik apie prekės ar paslaugos vystymą, bet ir daugelį kitų svarbių niuansų. Viena svarbiausių naujos veiklos sudedamųjų dalių – prekės ženklas bei įvaizdis. Jis prasideda nuo koncepto, pavadinimo ir vizualinio identiteto. Šiame procese itin svarbus logotipų kūrimas. Nors kai kuriems atrodo, kad tai lengvoji dalis, turėkite omenyje, kad nuo logotipo priklausys, su kuo bus asocijuojamas jūsų prekės ženklas, kaip jis atspindės jūsų idėją ir ar bus lengvai įsimenamas. Nuo ko pradėti, jeigu jums reikalingas logotipų kūrimas?

Logotipo kūrėjų paieška

Pirmas dalykas, kurį turite padaryti, jeigu jums reikalingas logotipų kūrimas – susirasti patikimus partnerius, kurie jį sukurs. Šioje vietoje geriau pernelyg netaupykite ir ieškokite įmonės, kuri turi patirties šioje srityje. Į logotipo kūrimą įeina ne tik grafinio dizaino žinios, bet ir ženklodara, simbolių, spalvų, vartotojo psichologijos išmanymas. Visa tai svarbu, kad galutinis variantas būtų sėkmingas ir padėtų vystyti prekės ženklo komunikaciją.

Jeigu negalite sau leisti dirbti su didele įmone ar agentūra, kuri užsiima logotipų kūrimu, galite pabandyti ieškoti laisvai samdomų specialistų ar mažesnių agentūrų. Tačiau turėkite omenyje, kad su laisvai samdomais specialistais kartais galite rizikuoti. Pasitaiko atvejų, kai šie žmonės dingsta, ne iki galo atlieka darbą arba jį atlieka neprofesionaliai. Kad nuo to apsisaugotumėte, būtinai prieš darbus pasirašykite sutartį, kurioje aiškiai numatysite darbų apimtis, įkainius ir terminus.

Nepamirškite briefo

Daugeliui atrodo, kad logotipo sukūrimas – tai tik agentūros ar grafikos dizainerio darbas. Kad rezultatas būtų sėkmingas, klientas taip pat turi atlikti namų darbus. Jei konkrečiau, kalbame apie išsamų ir tikslingai užpildytą briefą. Jame galite nurodyti savo prekės ženklo ideologiją, personaliją, tikslinę auditoriją, rinkas, konkurentus, prekės ženklo įvedimo į rinką ir pozicionavimo strategiją. Kuo daugiau informacijos – tuo grafikos dizaineriui bus aiškiau, kokio įvaizdžio pageidaujate ir koks logotipas geriausiai atspindės bendrą jūsų konceptą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *